Prave pekarske slane kifle

Moja porodica mnogo voli peciva. Čini mi se da bi u svako doba dana mogli da klopaju kiflice, perece, pletenice...U mnoštvu recepata izdvojio se jedan zaista poseban. U pitanju su slane kifle posute krupnom morskom solju. Sjajne kifle, prave pekarske.
Nekoliko puta sam pravila ove kifle i svaki put su ispale savršeno. Ovo je posna varijanta koja ne zaostaje za originalnim mrsnim ni malo.


Potrebno je:
1 kg belog brašna (meko brašno tip500)
25 g svežeg kvasca (1/2 kocke)
1/2 margarina
2 kašičice soli
2 kašičice šećera
1/2 l vode
1 kašika sirćeta

Priprema:
Prosejati brašno sa solju u  posudu srednje veličine. U sredini napraviti udubljenje.
1 dl vode ugrejati sa šećerom u mikrotalasnoj par minuta na najačem.
Rastvoriti kvasac i ostaviti da naraste (10 min).
Margarin istopiti (ponovo u mikrotalasnoj)
4 dl vode ugrejati pa u to dodati kašiku sirćeta.
Kada kvasac naraste uliti zajedno sa rastopljenim kvascem i vodom sa sirćetom u brašno. Zamesiti mekano testo koje se ne lepi za ivice posude. Ostaviti na toplom 40 min da naraste.
Premesiti i ostaviti dodatnih 25 min da narasta.
Moji volje manje kifle zato sam ja testo podelila na 32 dela, ukoliko želite autentičan izgled pekarskih kifli držite se originalnog recepta i podelite testo na 15 delova.

Svaki deo rastanjiti i rolati ka sebi. Složiti na peka papir i uključiti rernu da se ugreje na 250C.


Kada je rerna ugrejana kifle premazati vodom i posuti krupnom morskom solju.



Peći 12 min na 250C. Ukoliko koristite mešavinu ražanog i belog brašna peći ih 15 min.
 


Za mrsnu verziju 1 dl vode zamenite 1 dl mleka.

 Izvor je Coolinarika i originalan recept možete pogledati ovde.




Comments

  1. Koliko je to grama pola margarina,mere nisu svuda iste ,hvala unapred!

    ReplyDelete
  2. A da li se margarin ubaci u testo?

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts