Muffini sa medom

Znam, baš sam zaređala sa muffinima. Praktični su i veoma ukusni. Odlični za doručak uz šolju mleka, kao užina u školi ili jednostavno kao kolač za iznenadne goste. Zato ih toliko volim i stalno tragam za novim provereno dobrim receptima :-)
Zašto baš sa medom, pa kada u nedelju uveče rešite da pravite kolač mala količina šećera može ozbiljno da ugrozi vaš projekat ;-) Zato sam iskombinovala par recepata sa onim što imam u kući i voila ...



Muffini sa medom
Potrebno: 
4 šolje brašna
1 šolja šećera
1 kesica praška za pecivo (12 g)
prstohvat soli
2 jajeta
2 šolje mleka
1/2 šolje ulja (rastopljenog putera
1/2 šolje meda

Priprema:
Rernu uključiti na 200C*
Pomešati brašno, šećer, prašak za pecivo i so u većoj poudi.
U drugoj posudi umutiti jaja, mleko, ulje i med.
Tečne sastojke dodati suvim i uz lagano mešanje sve sjediniti.
Pleh za "projarice" postaviti korpicama.
Korpice napuniti do 3/4 visine korpice.
Peći 20 minuta, dok lepo porumene.

Od ove mere dobije se 24 muffina.

*muffini nisu puno slatki, ukoliko volite slađe možete dodati još šećera ili neki frosting ili glazuru. Moja porodica je tražila čokoladu, pa su dobili glazirane muffine.


Napomena
U originalnom receptu umesto ulja koristi se puter. Takođe mera je kod mene duplirana, jer mi smo ipak velika porodica i mnogo volimo muffine ;-)



 

Comments

Popular Posts