Chocolate chip cookies




Već par meseci drži me cookie manija. Do sada sam isprobala raznorazne recepte. Neke sam čak sama smišljala. Sve u cilju potrage za keksićima kakve moja porodica voli. Ovom prilikom želim da se zahvalim Jennifer na njenom receptu sa sajta allrecipes, kao i Marco za njegov recept sa myrecipes. Nekako u isto vreme dobila sam oba recepta i zaključila da su u pitanju samo nijanse, da se radi zapravo o istom receptu. Nekoliko puta sam pravila obe varijante i na kraju našla svoj pravi omer sastojaka. Odličan je, brzinski i veoma ukusan. Svi koji su ga isprobali kažu da je to to, pravi cookies. Izvolite, uverite se i sami :-)))

Chocolate chip cookies

 

Potrebno:
225g putera (omekšalog na sobnoj temperaturi)
1 1/2 šolja braon šećera (330g)
2 jajeta (a ili s klase)
1 kašičica ekstrata vanile
3 šolje brašna
1 kašičica sode bikarbone (prašak za pecivo)
1/2 kašičice soli
1 šolja kapljica čokolade
1 šolja seckanih oraha, lešnika, badema... (po želji, mada možete i skroz izostaviti )
 
Priprema:
Umutiti puter sa šećerom. Dodati jaja i vanilu. Dobro sjediniti.
Pomešati brašno, sodu bikarbonu i so.
Dodati brašno puteru i dobro sjediniti, ali ne mešati previše!.
Dodati kapljice čokolade i orahe. Izmešati.
Na pleh postaviti peka papir.
Uz pomoć 2 kašike sipati smesu na pleh. Ostaviti prostora jer će se  loptice spljoštiti i raširiti.
Peći 8-10 min na 200C*, dok se rubovi ne zazlate.
Ostaviti neko vreme u plehu, a zatim ih uz pomoć spatule preneti na žicu da se potpuno ohlade.
Spremljene u limene kutije mogu trajati nedelju dana - ukoliko opstanu  toliko ;-)

Napomena:
Umesto sode bikarbone ja koristim prašak za pecivo. Naročito cenim  Alnaturin Reinweinstein Backpulver - koji se može naći u DM prodavnicama.
Takođe umesto kašika, možete koristiti kašiku za sladoled. U tom slučaju cookies će biti veći i biće ih manje, ali do sada niko se nije bunio ;-)

 

Comments

Popular Posts