Zlatni američki muffini


Posle zaista odličnog recepta za čokoladne američke muffine, poželela sam da napravim nešto malo drugačije. Isprobala sam  puno recepata, ali nijedan nije bio baš to što tražim. Poigrala sam se namirnicama i razmerama i dobila zaista odlične vanil muffine koje svako može prilagoditi svom ukusu. Ja volim višnje pa sam se ovom prilikom opredelila za kandirane višnjice. Vi po želji možete dodati orašaste plodove ili voće po želji. Možda sirup od kafe...ali o tome kasnije. ;-)



Zlatni američki muffini 
 Potrebno je:
1 šolja ulja
1,5 solja šećera
2 kesica vanilin šećera
4 jaja
prstohvat soli
1/2 kašičice pečene kore narandže (ili rendane kore 1 kašičica)
3 solje brašna
1 kesica praška za pecivo
1 šolja mleka
1/2 šolje kandirane višnje
1/2 šolje kapjica bele čokolade

Priprema:
Rernu ugrejati na 200C.
Pomešati brašno, so, prašak za pecivo, šećer, vanilin šećer i koricu pomorandže.
U drugoj posudi umutiti jaja, mleko i ulje.
Vlažnu smesu uliti u suvu. Lagano izmešati.
Dodati belu čokoladu i kandirane višnj.
Korpicama postaviti pleh za "projarice".
Naliti ¾ korpica smesom.
Peći 25 - 30 minuta. Dok lepo porumene.

Još jedan pogled na ove sočne lepotice

Comments

Popular Posts