Prelepe čestitke

Bliže nam se Nova godina i Božić. Mislim da je mnogo lepše, ukoliko se ima vremena, da sami napravimo čestitke. Ovakve čestitke imaju lični pečat i mnogo dublju poruku ljubavi nego kupovne. Probajte nije teško :-)

Potrebno:
Parče tvrđeg  papira dimenzija 30cm x 11cm
Poželjno hamer, ali može i neki tanji. Našla sam jako lepe zlatne i srebrne kartone po ceni 15 din A4 format u knjižari.
Kolaž papir ili bilo  koji šareni papir za uvijanje. Ja sam koristila i motive iz starih dečijih časopisa (onih večito obavezno- neobaveznih u nižim razredima oš)
lenjir
lepak
skalpel
makaze
satenske tračice (13 din po metru)
stikeri (po želji)
sjaj...

Iseći karton po dimenziji. Iscrtati mrežu po dimenzijama 5cm,5cm,10cm,5cm,5cm sa duže strane.Po linijama pritisnuti tupom stranom noža da bi se lakše presavilo.

Presaviti prvo na 10 cm, a zatim krila od 5 cm vratiti unazad.

Izabrani šareni papir iseći :
1x ( 9cmx10cm)= središnji deo
4x(4cmx10cm)= krila
Ja sam napravila 2x2 krila; tj koristila sam različiti dezen za unutrašnja i spoljašnja krila.
Zalepiti prvo središnji deo pa krila.

Sklopiti čestitku pa grafitnom olovkom po sredini iscrtati liniju tako da na oba krila ostane trag.


Skalpelom pažljivo zaseći. Obrisati ostatke grafitne olovke.

Satenski traku provući kroz zarez.


Zalepiti traku i krilo. Ponoviti sa druge strane.


Po želji čestitku ukrasiti stikerima, natpisima sl.

Ove čestitke su pogodne za sve vrste čestitanja ne samo za Božić i Novu godinu.





Comments

Popular Posts