Marinirane pečurke

Da li vam se desilo da imate pečurke i da ne znate šta bi sa njima. Meni se upravo to dogodilo, kada mi je svekar doneo 5 kg šampinjona. Ja lično obožavam pečurke i mogla bih u svakom obliku da ih klopam. Međutim moja porodica , naročio klinci su sasvim druga priča. Postoji nekoliko recepata koji prolaze fino i tu je kraj. Zahvaljujući mojoj forumskoj drugarici Branki ove pečurke su spasene sigurne propasti :-)

Ovako marinirane pečurke su sjajan prilog mesu, odlične su na pizzi...Rok trajanja im je oko 10 dana u frižideru. Ovo nije zinmica, mada uz malo dorade lako bi to moglo da postane.

Marinirane pečurke
Potrebno:
1/2 kg šampinjona
1 kašičica soli
50ml alkoholnog sirćeta
600ml vode

Priprema:
Pečurke očistiti i iseckati na listiće.
Vodu, sirće i so staviti da provri.
Ubaciti pečurke i kuvati 5 minuta.
Ostaviti da se ohlai i koristiti.
ILI
Vrelo naliti u teglu i okrenuti naopačke na 5 min. Važno je da je poklopac metalan (plastika NE).
Nakon tih 5 min okrenuti kako treba i ostaviti da se ohladi. Držati u frižideru. 


Veoma brzo i lako imate marinirane pečurke.

Comments

Popular Posts