Kokos muffini

Još kao devojčica volela sam da sakupljam recepte.  Dok su moje drugarice skupljale i rzmenjivale salvete, ja sam sa maminim koleginicama, rođakama razmenjivala recepte. Uglavnom su to bili jednostavni recepti, često pogrešno i napisani. Danas sam tražeći nešto potpuno deseto naletela na moju staru svesku. Kako sam se obradovala i nasmejala čitajući par  mojih "bisera". Međutim našlo se tu i nekoliko zanimljiviš recepata, koje bi trebalo isprobati . Ovo je definitivno jedan od njih.


Potrebno:
100 g margarina (sigurna sam da bi sa puterom bili još ukusniji)
11/2 dl šećera (2/3 šolje) (120g)
2 jajeta
1 dl brašna (50 g)
3 dl kokosovog brašna (100g)
1 kašičica praška za pecivo

Priprema:
Rernu zagrejati na 200C*
Umutiti razmekšali margarin sa šećerom. Dodati jaja. Lepo sve umutiti.
Pomešati brašno, prašak za pecivo i kokos.
Lagano umešati u smesu sa jajima.
Pleh za projarice obložiti papirnim korpicama.
Smesu rasporediti u korpice. Smese je dovoljno za 12 korpica.
Peći 12-15 min, dok lepo porumene.



Za nijansu su slađi nego što ja volim, ali opet fini. U sredini se napravi malo udubljenje koje prosto zove da se ispuni šlagom ili već nekim blagim kremom.

Ja ovu smesu već vidim kao koru za neku torticu na bazi kokosa, soka od ananasa i fine kremice od bele čokolade 

Ps:Mere su u dl jer je recept Švedski. Jednostavno je ukoliko imate šolju od 2 dl, znači 1/2 šolje je 1 dl.


Dodala sam mere u gramima.

Comments

Popular Posts