Mini tortice



Ove godine moja mama puni jubilarnih 60 godina. Mada ko to ne zna, mogao bi lako da se prevari po pitanju njenih godina. Mlada je duhom i to je čini okretnom i poletnom poput devojčurka.  Ona je divna žena, ne samo zato što je moja mama. Pravi  je čovek, uvek tu da pomogne ljudima oko sebe.  Baš zato veoma je skromna po pitanju svojih potreba i želja. Mama volim te i ponosim se tobom. Srećan ti rođendan!!! :-)

Poželela sam da napravim nešto posebno za njen rođendan. Već neko vreme razmišljam o tome kako da na lakši način napravim male tortice. Kada sam ugledala slike ovih tortica na netu pomislila sam da je ovo super prililka da ih napravim... 

Potrebno:



Priprema:
Muffine spremiti dan ranije i ostaviti ih preko noći u frižideru da se stegnu. 
Dok su još u korpicama odseći vrh muffina, korpica služi kao vođica kuda da se seče.
Uz pomoć okrugle modlice za vanilice  ili  nožića za čišćenje jabuka izdubiti sredinu muffina.
Muffine napuniti puter kremom. Ja sam koristila dekor kesu, ali i obična kesa za zamrzivač radi posao.


Svaki muffin premazati po površini sa malo puter krema.
Složiti po tri muffina jedan na drugi u torticu.
Premazati puter kremom spolja. Ostaviti  30 minuta u frižider da se krem malo stegne.
Fondan tanko razviti i iseći trake i krugove, kako bi se tortice prekrile fondanom.
Dekorisati tortice po želji.

Od isečenih delova muffina, možete napraviti jako lepe popsiće.
Testo se rukama izgnjavi, dodati 2 kašike puter krema i sjediniti u homogenu masu.
Praviti kuglice. Ostaviti i u frižideru da se stegnu, pa ih glazirati čokoladom.
Nama su se mnogo svideli i onako bez čokolade.


Utisak. Imalo je tu posla i posla. Nisam zadovoljna krajnjim rezultatom. Verujem da bi možda druga vrsta muffina, sa puterom ili margarinom u testu, bila čvršća. Takođe mislim da bi druga vrsta frostinga bila bolja od puter krema, jer je ovaj bio prilično mekan. Ukus je fenomenalan i više od pola premazanih tortica pojeli su moji klinci. Međutim, ne verujem da ću ponoviti ovu avanturu.


Comments

Popular Posts