Štrudla sa makom i orasima



Fantastična štrudla. Da li je sa makom, orasima, rogačem...uopšte nije bitno. Veoma ukusna, brzinska štrudla.
Potrebno je:
1 jaje i 2 žumanceta
10 vk šećera
malo soli
1 vanil šećer,
kora 1 limuna
 ½ l mleka
1 don kafe šoljа ulja
1 kg brašna
1 kockica kvasca

fil:
1. 250 g maka, šolja šećera i šoljica mlakog mleka. Izmešati.
2.250 g mlevenih oraha, šolja šećera i 1/2 šoljice mlakog mleka. Izmešati.

Priprema:
Rernu uključiti na 180C.
U posudi prosejati brašno, dodati so, šećer, vanil šećer i koru limuna (ukoliko ste ljubitelj, moja porodica nije pa je ja izostavljam). 
U mlakom mleku rastopiti kvasac sa malo šećera i ostaviti da nabubri.
Jaje i žumanca staviti u sredinu brašana, dodati nabubreli kvasac i ulje.
Sve dobro zamesiti. Testo treba da bude baš meko (pomalo lepljivo). Ostaviti ga 15 min da naraste.
Podeliti testo na 4 delova, ja sam ovaj put podelila na 5.
Raširiti krpu ili stolnjak posuti brašnom i oklagijom razvući jufkicu. Da bude širine pleha.
Preostala belanca ubutati i premazati jedan kraj jufke 2 cm širine.
Mak ili orah naneti na preostali deo jufke i uz pomoć krpe urolati  i prebaciti na pleh prekriven peka papirom.
 
Ovaj put sam jednu jufku napravila tako što sam na jednoj polovini nanela mak, a na drugoj orah . Rolala sam obe strane ka sredini. Mesto spoja sam premazala belancima. Moja porodica se složila, da im je ovako bila najukusnija štrudla do sada.
Kada se nafiluje ostaviti još 15-30 min. Peći na 200 C.dok lepo ne porumeni  oko 30 min.

Ukoliko vam se učini previše šećera slobodno smanjite količinu šećera u filu. Moji povrh svega dodaju i šećer u prahu.

Comments

Popular Posts